LE Catrice ~ NEONaturals

Catrice komt binnenkort weer met een nieuwe LE! Dit keer is het geen echte kerst of herfst collectie maar iets totaal anders!

Kijk je mee?

Deze LE lijkt wel voor mij gemaakt! Er zit namelijk voornamelijk nagellak in deze collectie! (hoewel andere producten natuurlijk ook leuk zijn!) Buiten de nagellakjes zit er ook een kwastje in deze collectie. Hiermee kun je nail arts maken. Erg makkelijk als je nog geen kwastjes hebt!

Deze LE is te koop vanaf half december t/m half januari.

In deze collectie zitten zes neon lakjes! Erg leuke felle kleuren. Hiervoor ga ik zeker kijken want ik vind felle kleuren echt leuk!

De namen van deze kleuren zijn: 01 Little Miss Sunshine, 02 For Bright Guys, 03 Mr. Brightsight, 04 Mrs. Brightsight, 05 Bright, Brighter & Brightest, 06 On The Bright Side Of Life. Zoals je ziet zijn het allemaal vrolijke namen bij lekkere felle kleuren! Ik vind ze echt mooi!

Naast de felle neon kleurtjes hebben ze ook nude kleuren! Deze zijn natuurlijk wat meer geschikt voor de herfst. Maar ik vind persoonlijk dat als je zelf felle kleuren wilt dragen in de herfst/winter je dat gewoon moet doen (doe ik zelf ook). Deze kleuren zijn een stuk rustiger dan de neons. Ik ben erg benieuwd naar deze kleurtjes!

De namen van deze leuke kleuren zijn: 01 Be Naturally Crazy, 02 Natural Is Calling, 03 Makes Me Smile, 04 Enjoy Me, 05 Have A Good Day, 06 Be Natural.

In een aantal van deze lakjes zit een leuke shimmer of glitter. Het zijn dus andere nude lakjes dan normaal!

Naar dit nail art kwastje ben ik echt benieuwd naar! Ik vraag me af wat je er allemaal mee kunt. Ik ga deze denk ik wel proberen en een review over schrijven!

Catrice is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Welke producten lijken jou wel wat?

Bron afbeeldingen.

4 gedachtes over “LE Catrice ~ NEONaturals

  1. I want them alllllllllll… Alleen tja zal toch moeten kiezen, want december is al een dure maand! Tjemig… Ze maken je het bij Catrice nu wel moeilijk! Het kwastje wil ik ook bekijken… You never know!

Geef een reactie

