Mario ~ Nail Art!

Mario is en blijft awesome! Vroeger vond ik het super leuk om te spelen op mijn gameboy of nintendo (lekker oldschool!)

Vandaag heb ik een leuke nail art die gebaseerd is op Mario Bros!

Kijk je mee voor deze nail art?

Voor deze nail art heb je licht blauw, rood, wit, donker groen en licht groen nodig. Verder zijn kleine kwastjes en dotting tools erg handig!

Je kunt de achtergrond kleur natuurlijk ook anders doen maar ik vond deze wel goed passen.

1. Lak je nagels licht blauw.

2. Maak een klein donker groen streepje in het midden van je nagels

3. Maak hier overheen de buis. (zorg daarom dus dat het donkergroene goed droog is!) Je maakt een dikke streep met twee kleine streepjes naar de zijkant.

4. Maak een soort pacman mondje in het rood. De opening moet aan de bovenkant.

5. Zorg dat het mondje witte lippen krijgt.

6. Maak op het overige gedeelte dat rood is witte stippen.

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Manhattan 78C, Sally Hansen 21 White On, Essence Snow White 07 Baseful, OPI The Thrill of Brazil NL A16, OPI Thanks a WindMillion NL H62.

Wat vind je van deze Mario nail art?

5 gedachtes over “Mario ~ Nail Art!

Geef een reactie

