Honden nagels? Whutt?

Laatst zag ik dit plaatje op internet. Ik vind het er eerlijk gezegd een beetje raar. Als je het niet goed kunt zien, het is een honden poot. Met op de nageltjes nail art.

Ik vraag me af wat jij hiervan vind??

Vind je het leuk of juist overdreven? Of misschien wel zielig?

Persoonlijk vind ik het niet echt nuttig. Wat heeft zo’n hond eraan om een nail art te hebben? Daarbij houden de honden bij mij thuis niet eens van borstelen of ander gepluk. Dus ik denk dat ze dit ook totaal niet fijn zouden vinden. Ik vind het wel een beetje zielig. Zo’n beest snapt totaal niet wat er gebeurd.

Ben jij het hier mee eens of vind je het juist iets wat je zelf ook nog wel zou doen? Laat een reactie achter met je mening!

Bron afbeelding.

6 gedachtes over “Honden nagels? Whutt?

  1. lijkt me niet gezond als ze het er af gaan likken. En Naira houdt heel erg van borstelen en Giggles houdt van het snoepje wat ze daarna krijgt :-)

Geef een reactie

