Challenge Accepted ~ Nail art

Sinds ik mijn blog heb vind mijn broertje het leuk om me uit te dagen! Heel leuk natuurlijk! Daarom heb ik vandaag een leuke 9gag meme voor je!

Kijk je mee?

Voor deze nail art heb ik geen tutorial gemaakt omdat ik er eigenlijk van uit gaat dat deze niet heel vaak na gemaakt gaat worden. Als hier veel vraag naar is wil ik deze best wel maken!

Ik vond hem wel leuk genoeg om hem met je te delen dus daarom staat hij nu toch op mijn blog! Deze nail art past natuurlijk ook goed bij mijn No Buy Challenge waar ik mee bezig ben!

Wat vind jij van deze nail art?

Een gedachte over “Challenge Accepted ~ Nail art

Geef een reactie

