Als ik een … was ~ Tag!

Vandaag heb ik een leuke tag voor je!

Kijk je mee?

Als ik een maand was, dan was ik december!
December vind ik echt super! Sinterklaas, kerst en oud en nieuw! Need to say more? Ik hou echt van feestdagen en de gezelligheid daarvan. Gezellig samen gourmetten en surprise doen. Super! Omdat het in december wel koud is (als je ergens heen moet is dit niet fijn!) doen wij thuis altijd de kachel aan. Dat is zoo fijn! Lekker warm en het geluid wat ervan af komt geeft sfeer. Daarnaast staat de tafeltjes vol met kaarsjes en andere leuke dingen!
November vind ik ook erg leuk! In deze maand ben ik namelijk jarig. Maar de feestdagen in december vind ik toch net iets leuker!

Als ik een dag was, dan was ik zondag!
Op zondag heb je vaak niet zoveel te doen en kun je lekker de hele dag in je pyjama rond lopen! Heerlijk! Vaak ben ik op zondag de hele dag bezig met nail arts maken en foto’s maken voor op mijn blog. Dit vooral omdat ik dat door de week niet bij zonlicht kan maken. Ik zit namelijk de hele dag op stage. Maar de foto’s zijn met zonlicht zoveel mooier! Daarom probeer ik op zaterdag en zondag zoveel mogelijk foto’s te maken!

Als ik een zeedier was, dan was ik een zeepaardje!
Heb je ooit een zeepaardje gezien? I love it! Ze zien er zo cute uit!

Als ik een richting was, dan was ik rechtsaf!
Ja ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hierop moet antwoorden. Wat is het verschil als je kijkt naar persoonlijkheid? Ik heb maar voor rechts gekozen omdat ik rechts ben. Qua richtings gevoel zit ik wel heel goed (gelukkig!). Ik kom eigenlijk altijd wel terecht waar ik moet zijn en kaart lezen gaat me ook goed af. Samen met een vriendin ben ik een keer zonder navigatie naar Oberhausen gereden! We zaten meteen goed! Het enige hulpmiddel dat we hadden was een kaart. Ik ben blij dat kaartlezen enzo me best goed afgaat! Ik hou er totaal niet van als ik niet weet waar ik ben of heen moet!

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bed!
Ik hou gewoon van slapen! Of een filmpje kijken in mijn bed vind ik ook fijn:) Heel mijn bed vol met kussens! Heerlijk! Ik heb een heel relaxte plek om een bed te hebben namelijk in een kast! Ik heb gewoon een bedstee. Mijn vader heeft een lattenbodem in de kast gemaakt en daarop licht een matras. Heel simpel maar zo leuk! Ik kan mijn kastdeur ook dichtmaken zodat ik echt in een eigen soort ‘bubble’ zit!

Als ik een vloeistof was, dan was ik parfum!
Parfum ruikt gewoon lekker! Ik heb een vrij grote parfum collectie en vind het echt super om een lekker geurtje op te spuiten!

Als ik een gereedschap was, dan was ik een drilboor!
Ja iets slopen is af en toe ook leuk toch?

Als ik een bloem was, dan was ik een roos!
Ik hou van rozen! Ik vind het leuk om af en toe een roos te kopen voor op mijn kamer. Al doe ik dit de laatste tijd niet zoveel meer. Wel geef ik af en toe een roosje aan mijn moeder om haar te bedanken voor iets. Kleine moeite groot gebaar! Mama vind het altijd leuk als ik met een roosje voor haar aankom!

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een glimlach!
Nouja als iemand lacht is ziet hij/zij er vaak beter uit! Ik ben echt iemand die naar alles en iedereen lacht! Waarom weet ik eigenlijk niet. Als ik bijvoorbeeld over straat loop en er komt iemand me tegemoet lach ik even naar die gene. Vaak glimlachen ze dan even terug. Ik snap niet hoe ik hier ooit mee begonnen heb maar het geeft wel iets positiefs aan je wandeling! Het is sowieso beter dan chagrijnige gezichten!

Als ik een kleur was, dan was ik turquoise!
Ik hou echt van blauw maar vind turquoise nog mooier! Van groen hou ik dan weer niet. Wel raar eigenlijk. Maar blauw en turquoise vind ik dus wel super! Als ik naar mijn spullen kijk heb ik wel meer blauw.

Als ik een emotie was, dan was ik blij!
Volgens mij ben ik een best vrolijk meisje. Ik lach best veel en hou van plezier en gezelligheid!

Als ik een soort fruit was, dan was ik een aardbei!
Aardbeien zijn gewoon lekker! Om gewoon zo te eten met wat suiker eroverheen of in bijvoorbeeld vla. Wat natuurlijk nog lekkerder is, in een taart! Mmm!

Als ik een geluid was, dan was ik muziek!
Muziek is gewoon belangrijk. Iedereen houd volgens mijn wel van muziek en iedereen heeft zijn eigen smaak. Tijdens stage staat gewoon de radio aan en als ik in de trein zit luister ik muziek met mijn ipod. Door muziek te luisteren hoef je niet naar andere dingen te luisteren in de trein. Daar heb ik niet zo’n zin in dus ik ben blij dat ik gewoon muziek kan luisteren!

Als ik een element was, dan was ik vuur!
Zonder vuur geen warmte. En ik hou van warmte! Ik vind het ook sfeer geven. Kampvuur vind ik altijd super gezellig en de kachel bij ons thuis vind ik ook altijd fijn!

Als ik eten was, dan was ik een pizza!
Ik hou echt van pizza! Vooral als hij zelf gemaakt is is het super lekker! Thuis doen wij dit wel eens. Ik heb hier een keer een DIY over geschreven. Klik hier om deze terug te lezen. Zelf vind ik pizza Hawaii het lekkerst! Als het even kan met extra ham en kaas! Heerlijk!

Als ik een auto was, dan was ik een… auto?
Sorry maar auto’s zijn niet echt iets waarin ik me interesseer. Het belangrijkste is dat een auto het doet toch? En fijn rijden is ook wel makkelijk ;) Daarnaast mag hij er van mij ook wel een beetje mooi uit zien. Maar verder maakt het me echt niets uit. Ik heb zelf nog geen auto en als ik er een ga kopen word het denk ik een VW. Deze hebben mijn ouders ook en die bevalt mij ook goed ;)

Als ik een plek was, dan was ik een drogist!
En als het even kan de DM! Dat is een Duitse drogist die te vergelijken is met de Kruidvat alleen dan netter en overzichtelijker. Bij de DM hebben ze lekker veel make-up merken en ik kan me hier makkelijk vermaken!

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik ogen!
Met je ogen kun je alles zien. Zonder ogen heeft het ook geen nut om je op te maken of je nagels te doen. Dat super mooie jurkje dat je gekocht hebt ziet ook niemand zonder ogen. Daarom vind ik ogen erg belangrijk!

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar stiletto’s!
Ik kan echt totaal niet op hakken lopen. Het lukt gewoon niet goed. Ik heb het wel een aantal keer geprobeerd (gewone hak/slee hak) maar het lukte gewoon niet. Een mini hakje wankel ik al op en het ziet er gewoon niet uit. Ik vind wel dat wanneer je op hakken loopt je er ook op moet kunnen lopen. Anders kun je ze beter niet dragen. Daarom heb ik ook alleen maar platte schoenen! Wat op de afbeelding staat is voor mij ook niet mogelijk ;).

Als je deze tag over wilt nemen mag dat natuurlijk! Je mag hem ook invullen en als reactie hieronder geven!!
Bron afbeeldingen.

3 gedachtes over “Als ik een … was ~ Tag!

Geef een reactie

