Stipjes ~ Nail Art!

Deze nail art is vrij gemakkelijk na te maken!

Kijk je mee hoe ik dit heb gedaan?

Voor deze nail art heb je een dottingtool nodig. Als je deze niet hebt kun je hem zelf maken! Klik hier om te zien hoe je dat kunt doen! Daarnaast heb je twee verschillende kleuren nodig. Ik heb voor licht blauw en roze gekozen maar dat mag je natuurlijk zelf weten!

1. Lak je nagels wit en laat dit goed drogen!

2.  Maak met een grote dotting tool stipjes en laat deze samen een hartje (of ander figuur) vormen!

3. Vul het hartje verder in met een kleinere dotting tool. Het is niet erg als de stipjes elkaar aanraken.

4. Herhaal stap twee en drie met een andere kleur om het hartje heen.

Mijn andere hand heb ik weer lekker tegendraads andersom gemaakt. Ik heb hier blauw aan de binnen kant en roze aan de buitenkant. Maar dit is ook iets wat je helemaal zelf mag bepalen!

De duimen vind ik ook erg leuk! Je kunt niet super goed zien dat het hartjes zijn maar het gaat om het idee! :)

4 gedachtes over “Stipjes ~ Nail Art!

Geef een reactie

