Winnares verjaardags winactie!!

Zaterdag was ik jarig en daarom had ik vrijdag een winactie online gezet! Vandaag laat ik de winnares zien van deze handige nail art spullen!

Kijk je mee?

Ik had erg veel leuke inzendingen gehad! Echt super leuk dank jullie daarvoor! :) Maar er kan er natuurlijk maar een de winnaar zijn dus ik moest een keuze maken. Dat was wel even moeilijk want er zaten hele goede tussen. Uiteindelijk heb ik toch mijn keuze gemaakt. De winnares heeft al een mailtje in haar mailbox!

Deze nail art is van Lisan! Zoals je kunt zien heeft ze mijn pacman nail art na gemaakt! Echt super leuk!
De lakjes die ze gebruikt heeft zijn:
als onderlak en zwart van de ogen, NYC 119 City Blackout
voor de lijnen van het labyrint, NYC 206 East Village
voor pacman en puntjes, NYC 294 Lexington Yellow
Spookjes, NYC 221 Spring Street; Catrice 190 Wrapped Around My Finger; Catrice 120 Plum Play With Me en Catrice 390 Easy Peasy, Lemon Sqeezy!
wit van de ogen, Hema (Long Lasting Nailpolish) 809

Binnenkort zal ik wel weer een leuke winactie online zetten zodat je nog een keer kans kunt maken op bijvoorbeeld de dottingtools! In de tussentijd kun je natuurlijk zelf dottingtools maken of ze kopen via mijn blogsale!

Een gedachte over “Winnares verjaardags winactie!!

Geef een reactie

