Essence Breaking Dawn ~ Swatches

Vandaag heb ik twee leuke swatches voor je van de LE van Essence!

Kijk je mee voor deze mooie lakjes?

Deze lakjes komen uit de Essence Breaking Dawn LE. Ze zijn echt super mooi en mysterieus! Hoewel ik de films wel leuk vind sta ik niet te springen voor de laatste Twilight film. Maar de lakjes vind ik wel super! Ze hebben allemaal iets aparts! Uit de Vampire’s love LE heb ik ook een super mooi lakje! Klik hier! Dit lakje lijkt erg op het lakje uit deze collectie: 04 Edward’s love. Mocht je de Vampire’s love gemist hebben kun je nog een soortgelijke bemachtigen!

Anyway! Vandaag heb ik dus twee lakjes uit deze LE. Als eerst laat ik je 01 Jacob’s Protection zien!

De bovenste foto is met gewoon licht en de onderste heb ik gemaakt met flits. Vooral in de onderste zijn de glitters goed te zien! Deze vind ik echt super mooi! Je ziet ze niet de hele tijd maar als het licht er op een bepaalde manier opvalt knallen ze eruit! De glitters in dit lakje zijn voornamelijk blauw, maar er zit ook een beetje groen, zilver en paars in! Echt een hele mooie combinatie.

Ook heb ik de 02 Alice Had A Vision – Again voor je! Deze is ook super mooi en heeft weer andere glitters erin zitten als de lakjes die ik jullie eerder liet zien!

Dit lakje heeft veel paarse glitters verstopt. Je ziet bij deze ook goed het verschil tussen een foto met flits en zonder! Naast paarse glitters zitten er ook nog een paar zilveren glitters in.

De lakjes dekken goed en je hebt dus ook maar twee laagjes nodig! Ik vind ze echt super mooi omdat je de glitters niet de hele tijd door ziet. Deze lakjes staan nu mooi bij het ander vampieren lakje van Essence!

Wat vind jij van deze lakjes?

4 gedachtes over “Essence Breaking Dawn ~ Swatches

Geef een reactie

