Verjaardag cadeautjes!

Zaterdag was ik jarig en dat moest natuurlijk gevierd worden! ’s Middags kwam wat familie en ’s avonds had ik feest voor vrienden! Ik heb echt een super dag gehad! Vandaag laat ik zien wat voor leuke cadeautjes ik allemaal gekregen heb!

Kijk je mee?Ik heb lekker veel geld gekregen. Daar had ik ook om gevraagd want ik wil een nieuwe telefoon kopen! Ook heb ik een cadeaubon van bol.com gekregen, dat is dus wel makkelijk! Deze week ga ik uitzoeken welke telefoon ik wil. Even goed ‘onderzoek’ doen om een miskoop te voorkomen!

Daarnaast heb ik wat kaartjes gekregen :) Ook wel leuk ik heb ze allemaal op een deur bij elkaar geplakt.

Dit vond ik zo’n leuk kaartje! De boodschap die erop staat is natuurlijk super! Een van de meiden kijkt regelmatig op mijn blog en heeft gemerkt dat ik nogal blij word van nagellak shoppen in Duitsland! Dus nou gaan we in januari met zijn alle shoppen in Duitsland en mag ik daar zelf wat leuks uitzoeken! Ideaal! Gezellig een dagje met zijn alle weg en een leuk cadeau. Ik heb er nu al zin in! Het tegeltje heeft een van de meiden zelf beschilderd! Echt super leuk gedaan!

Deze cadeautjes heb ik van mijn nicht en haar vriend gekregen! Ze vind het altijd leuk om een pakketje te maken met wat leuke dingen en dat is haar dit keer weer goed gelukt! En ja hier zit ook nagellak bij :P

Zoals ik al in mijn Birthday tag zei krijg ik van mijn ouders altijd een hotel overnachting. Ik ga binnenkort dus met moeder samen een weekendje weg! Gezellig shoppen en andere meiden dingen, heerlijk! We moeten nog even kijken wanneer we gaan.

Deze cadeautjes heb ik van verschillende mensen gekregen. Zoals je ziet staat er nagellak en een nieuw nagellak remover potje bij! Ook een cadeaubon van de etos maar die ga ik pas gebruiken als mijn No Buy is afgelopen.Dat cupcakje is iets voor in bad en die mini deo vind ik wel handig om mee te nemen als ik ga stappen!

Ik heb een lemony flutter gekregen! :) Deze wilde ik al een tijdje maar ik kom niet zo vaak bij de lush dus had hem nog niet kunnen kopen. Laatst waren mama en ik in Den Bosch en toen zag ik de lush. Mama heeft deze (op aanraden van mij) gekocht zodat mijn broers dit cadeau kunnen geven aan me. Volgens mij weten ze nu nog niet wat ze nou eigenlijk gegeven hebben ;) Omdat ik aan het sparen ben voor een nieuwe telefoon heb ik ook een chocolade iphone gekregen. Ik vond dat wel grappig ;)

Ik heb dus een super leuke dag gehad en er waren veel gezellige mensen geweest! Mijn dag kon niet meer stuk. En zoals je ziet heb ik veel leuke cadeautjes gekregen dus ik ben goed verwend :)
Ook de leuke reacties op mijn blog en de felicitaties op twitter vond ik super leuk! Dank jullie voor daarvoor!:D

Mijn verjaardags winactie loopt tot morgen! Doe jij al mee?

Wat vind jij van deze cadeautjes?

3 gedachtes over “Verjaardag cadeautjes!

Geef een reactie

