Birthday ~ Tag!

Vandaag ben ik jarig en word ik alweer 22! Daarom lijkt het me leuk om deze birthday tag te doen!

Kijk je mee voor de vragen en antwoorden?

Welke dag is het nu?
Het is nu zaterdag 17 november 2012, vandaag word ik 22!

Welke dag ben je geboren?
Na even op zoeken ben ik erachter gekomen dat ik ook op een zaterdag geboren ben!

Wat staat er boven aan je verlanglijstje dit jaar?
Mij kun je altijd wel blij maken met geld en cadeau bonnen van bijvoorbeeld de Kruidvat. Van beauty producten kan ik ook wel blij worden! Maar nagellak is niet zo handig. De kans is groot dat ik het al heb ;) Daarom vind ik cadeau kaarten leuk! Dan kan ik zelf iets uitkiezen. Ik koop dan wel bewust met de gedachte: ‘Deze cadeau kaart heb ik van Pietje gekregen’ Dus wat ik ervan koop heb ik voor mijn gevoel dan ook voor mijn verjaardag gekregen van Pietje. Zo blijft het toch persoonlijk. Dit jaar hoop ik vooral geld te krijgen. Ik wil namelijk graag een nieuwe telefoon kopen!

Vier je je verjaardag altijd op de dag zelf?
Nee meestal in een weekend. Mijn tante is drie dagen na me jarig dus ik moet voor familie ook rekening houden met haar verjaardag. Verder is het bijna altijd 11-11 bal op mijn verjaardag. Dit is een soort feest dat carnavals verenigingen geven om het nieuwe carnavals jaar in de luiden. Erg leuk en gezellig! Maar elk jaar krijg ik het voor elkaar dat er dus iets te doen is qua carnaval op de dag dat ik feest wil geven.

Hoe vier jij jouw verjaardag en heb je tradities?
Meestal geef ik twee feesten. Een voor familie een een voor vrienden. Met familie is het meer op de bank zitten met een gebakje en bij kletsen en met vrienden regelen we sta tafels en word er wat gedronken en is het wat drukker. Echt tradities heb ik niet. Als het maar gezellig is vind ik het allemaal prima!

Wat is het mooiste kado dat je ooit hebt gehad voor je verjaardag?
Van mama heb ik vaak als verjaardags cadeau een weekendje weg samen met haar gekregen. Dit is altijd super gezellig. We gaan dan vooral shoppen en andere meiden dingen doen! Super leuk! Dit jaar krijg ik dat weer van haar! :)

Heb je weleens iets gevraagd, maar nooit gekregen?
Het liefste zou ik natuurlijk dingen willen die gewoon niet te doen zijn als verjaardags cadeau: reisje naar Australië, een lading geld op mijn rekening  Maar dat is natuurlijk niet realistisch ;) De cadeaus die verjaardag waardig zijn heb ik eigenlijk wel altijd gekregen. Dat is natuurlijk erg leuk!

Wat is je lievelings taart?
Vaak maken mama en ik zelf taarten! Dat is leuk en veel lekkerder! Wat voor taart het is maakt me niet zo super veel uit, ik heb niet echt een favoriet. Mijn taarten zien er niet zo uit als die hierboven. Maar ze zijn wel altijd heel lekker!

Welke hapjes vind jij echt bij een verjaardag horen?
Taart, maar daar blijft het ook bij. Verder maakt het me niet zoveel uit. Ik vind het wel leuk om iets van nootjes of chips op tafel te hebben staan.

Wat is je favoriete drankje?
Apfelkorn met ijsthee. Dit is natuurlijk wel iets waar je 16 jaar of ouder voor moet zijn en niet te veel van moet drinken. Maar het is wel lekker, ook al klinkt het heel raar. Qua non alcoholische dranken vind ik Crystal Clear cranberry erg lekker. Cocktails zijn ook altijd wel lekker! Maar dat is meteen zoveel werk.

Krijg je veel kaartjes/smsjes/telefoontjes op je verjaardag?
Ja meestal wel! Veel mensen worden natuurlijk op de hoogte gehouden van je verjaardag via facebook of zo. Maar ik vind het wel altijd leuk als veel mensen me feliciteren. Het laat toch zien dat je de moeite waard bent om dat even te doen! Hierdoor word het verjaardags gevoel natuurlijk helemaal optimaal!

Omdat ik vandaag jarig ben heb ik gisteren weer een winactie online gezet voor jullie!! Je kunt mee doen tot 20 november!

Over nemen van deze tag mag natuurlijk!
Bron afbeeldingen

5 gedachtes over “Birthday ~ Tag!

Geef een reactie

