Winactie!! Afgelopen!

Winactie is afgelopen!

Omdat ik morgen jarig ben vind ik het leuk om weer een winactie te doen! Deze keer kun je een nail art pakket met kwastjes én dottingtools winnen!!

Kijk je mee wat je hiervoor kunt doen?

Ik vind het erg leuk als jullie mijn nail arts proberen na te maken en vind het leuk als ik foto’s hiervan opgestuurd krijg! Omdat deze winactie speciaal voor mijn verjaardag gehouden word vind ik het daarom leuk om een actieve winactie te doen!

Je kunt een setje dotting tools winnen en 3 kwastjes! Deze zijn natuurlijk erg makkelijk als je nail arts gaat maken!

Op mijn nail art pagina staan verschillende nail arts. Als je hierop klikt ga je naar het artikel hiervan. Hierin staat in stappen uitgelegd wat je hiervoor moet doen! Heel handig dus! Je mag ook een andere nail art na maken of zelf bedenken die niet op mijn blog staat! Je mag het zelf kiezen, hoewel ik het wel leuk vind om iets van mezelf terug te zien! Het is belangrijk dat je een papiertje vasthoud met @nicenailarts. Zo weet ik zeker dat je hem zelf gemaakt hebt! Je mag je handen ook op een papiertje leggen, zolang het maar duidelijk op de foto te zien is!

Het is dus de bedoeling dat je een nail art maakt en een foto naar mij toe mailt. Mijn email is nicenailartsblog@gmail.com.

De foto’s kunnen t/m dinsdag 20 november opgestuurd worden! Woensdag bekijk ik alle inzendingen en kies ik de leukste uit! Zet in het mailtje er even bij welke lakjes je gebruikt hebt (merk en kleur)!
Zorg dat er een papiertje op de foto te zien is met @nicenailarts erop.
Email: nicenailartsblog@gmail.com
Je mag meer nail arts maken om zo vaker kans te maken op het setje!
De foto’s wil ik misschien nog gebruiken voor een ‘hall of fame’ artikel waar ik allerlei foto’s van lezeressen in zet die het leuk vinden om een nail art na te maken!

Ik wil wel even zeggen dat ik rekening houd met het feit dat niet iedereen dottingtools of kwastjes heeft. Dus dat ik begrijp dat het niet allemaal even mooi kan zijn. Je kunt natuurlijk wel zelf dotting tools maken!! En gewoon kleine kwastjes gebruiken. Zo kom je natuurlijk al ver!

Om op de hoogte te blijven van alles wat er op mijn blog gebeurd kun je me volgen op:
Bloglovin
Facebook
Twitter
Pinterest

Ik wens iedereen heel veel succes! En ik hoop lekker veel foto’s van jullie te zien!

10 gedachtes over “Winactie!! Afgelopen!

  1. hey!
    ik zou graag willen meedoen.
    maar mag ik de nailart ook op mijn nagelwiel maken?

    dan lak ik mijn hele nagelwiel vol (met jouw ideeen erbij) en dan stuur ik gewoon een foto van mijn hele nagelwiel
    kan dat?

Geef een reactie

