Persoonlijk ~ tag!

Vandaag heb ik een hele persoonlijke tag voor je!

Kijk je mee naar deze persoonlijke vragen?

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Kan dat? Nee ben er een beetje klaar voor. Gewoon doen denk ik?

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Toen het niet goed ging tussen mijn ex en mij. Ik baalde daar toen echt heel erg van. Maar soms gaat het gewoon niet tussen twee mensen. Daar heb ik me nu bij neergelegd en vind het nu beter dat het uit is.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ehh.. Pizza gaat er bij mij bijna altijd wel in ;) Helemaal lekker als je hem zelf maakt!!:)

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Een jongen die ik wel leuk vind:)

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Doe dan maar geen kinderen. Ik vind 10 gewoon heel veel. Vroeger (in de tijd van mijn ouders) was het volgens mij niet heel raar als iemand zoveel kinderen had. Maar ik moet er niet aan denken!

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Getyp van andere mensen en de radio.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, ik heb een bedstee dus hij staat met alle kanten tegen een muur aan! Er is alleen een deuropening.

Waar denk je op dit moment aan?
Niet zo veel eigenlijk.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja ze kunnen me altijd vertellen waar ze mee zitten!

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik weet eigenlijk niet wanneer de laatste keer is dat ik heb gehuild. Wat ik me kan herinneren is toen het uit ging met die ex.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Aan mijn oorbellen of sjaaltje pulken. Maar dat doe ik soms ook onbewust.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja, de meeste mensen wel. Als mensen gewoon aardig doen tegen mij doe ik dat ook terug.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik denk niet dat iemand me kan begrijpen. Dat doe ik zelf niet eens helemaal :P Maar volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje. Ik denk sowieso dat het moeilijk is om iemand anders helemaal te begrijpen omdat er altijd dingen zijn die je niet weet over die persoon.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, ik en als ik dat niet heb zoek ik vaak een reden om dat toch te doen! Vaak word ik al blij van een leuke nail art op mijn nagels en als ik ze echt mooi vind kan dit echt een lach op mijn gezicht geven elke keer als ik er naar kijk!
Als je niet lacht zie je er binnen no time uit als die kat! ;)

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Verteld weet ik eigenlijk niet. Maar ik denk dat mijn familie het in ieder geval wel zo voelt.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ja soms wel! Het zou toch wel makkelijk zijn om iets achteraf te veranderen. Maar van de andere kant ga je dan sneller dingen doen die niet goed zijn omdat je ze later toch nog kunt veranderen.

Vertel jij je ouders alles?
Best veel bespreek ik met mijn ouders. Maar sommige dingen hou ik liever voor mezelf.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Mijn ex rookte ook en op het begin had ik daar geen probleem mee, ik vond het niet fijn en vond het wel stinken maar vond het geen ramp. Na ongeveer een jaar bleek dat ik bronchitis had. Ik kreeg ook steeds meer last van de rook. Dat was echt zo vervelend. Hij kon natuurlijk niet stoppen en ik bleef dus maar in die stink rook zitten. Het ging niet uit daarom maar ik zou nu geen vriend meer willen die rookt. Of hij moet het niet in de buurt van mij doen. Maar ik vind rokers ook gewoon niet charmant ofzo.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Dat kan altijd. Soms verwacht je het niet maar komt het toch.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Toen vond ik die ex natuurlijk leuk. Toen had ik ook nog iets met hem.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik kijk vaak best ver vooruit. Ik vind het vervelend om voor verrassingen te komen staan. Ik kan ook echt (veel te) lang over het verleden nadenken. Dat is echt zo irritant maar ik blijf het toch doen.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ongeveer 7 uur.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee. De laatste waarmee ik een gesprek had was mijn stage begeleider van het bedrijf waar ik stage loop. Die haat ik niet.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Net wat water.

Welk soort bed heb jij?
Ik heb een super relaxte bedstee! Ik ben hier echt blij mee!:)


Hou je van de regen of haat je het?
Het enige moment dat ik nog een beetje van regen kan genieten is wanneer ik binnen zit en niet naar buiten moet. Ik word alleen blij van de regen als het net begint wanneer ik thuis ben ;)

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Vast wel. Maar kan hier niet echt een voorbeeld bij bedenken.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik denk dat ik met sommige dingen wel een beetje pessimistisch kan zijn. Maar dat is de laatste jaren wel een stuk minder geworden gelukkig! Ik begin nu steeds meer optimistisch te denken!

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Ik zit eigenlijk bijna alleen met mijn familie in de auto. De laatste keer dat ik bij iemand anders in de auto zat was denk ik met Denise toen ik ging shoppen in Duitsland!

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Pff.. Dat is denk ik al een tijdje terug. Wat ik me zo kan herinneren is inception. Dat is dus al een hele tijd terug ;). Het kan best zijn dat ik tussendoor nog in de bios geweest ben maar er gewoon niet op kom!

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, helaas laatst nog door een vriendin. Dit is nu ook geen vriendin meer van me. Ik vind het erg jammer als iemand je zo kwetst!

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee niet echt. Ik vind het wel leuk om te feesten maar als mijn ouders thuis zijn kan dat ook gewoon. En dan kunnen ze me nog mooi helpen met boodschappen enzovoorts ;)

Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee ik heb hier wel een hoop van geleerd.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Maakt me niet zoveel uit, zolang het maar gezellig is vind ik het prima! Laatste concert dat ik geweest ben is van Guus Meeuwis! Dat was echt super gezellig! :)

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee volgens mij niet echt.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Volgens mij niet! Hoop het niet in ieder geval!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Qua make up valt het bij mij wel mee maar ik kan echt super lang bezig zijn met nail art!

Ben jij snel jaloers?
Dat valt volgens mij wel mee.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee niet gedaan!

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Niet echt. Al zou ik wel graag mijn bedje weer in kruipen!

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Was deze vraag al niet eerder gesteld?

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee niet woedend. Ik heb van de relatie geleerd.

Wat doe je morgen?
Stage lopen en nail arts maken hoogstwaarschijnlijk ;)

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee. Met mijn ex heb ik (in totaal) ongeveer 2 jaar een relatie gehad en heb sinds het uit is me lekker rustig gehouden. Ik denk dat je niet veel waardigheid heb als je snel van de ene naar de andere gaat.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Nee niet echt iemand speciaal.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee. Als hij dat had gedaan was ik wel woedend geweest als ik aan hem terug zou denken.

Houd je van suikerspinnen?
Ehh.. Hell yeah!! Wie niet?? Je handen gaan er alleen wel heel erg van plakken maar het is super lekker! :)

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Met mama denk ik. Doen we best vaak.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja. Dat slaapt zo fijn! :)

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Tot nu toe is het een 7.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja hoor, dat is soms gewoon fijner!

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Volgens mij viel ik toen net in slaap!

Wat is je stemming op dit moment?
Rustig.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn broertje, hij zit altijd al beneden om zich klaar te maken voor school.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Jazeker, meerdere dingen zelfs!

Met wie was je gisteravond?
Thuis op de bank. Ik heb law abiding citizen gekeken want die had mama opgenomen. Echt een super vette film! Ik heb hem al best vaak gekeken maar hij blijft goed! Deze film is echt een aanrader!!

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee ik heb een stukje gelezen uit een boek.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Als de jongen dat doet hoor je mij niet klagen (als het een jongen is waarmee je wilt kussen dan) maar ik denk dat een meisje dat ook wel kan doen.

Heb je plannen voor dit weekend?
Ik ben dit weekend jarig! Dus het word een gezellig weekend met veel mensen over de vloer! I love it!!:) Vrijdag komt hier ook een leuke winactie voor online!! :)

Ik vond de vragen opzich nog wel mee vallen. Alleen het ging wel een beetje te vaak over mijn ex. Als je de vragen over wilt nemen mag dat natuurlijk! Je mag ze ook in een reactie op dit artikel zetten!
Bron afbeeldingen.

Geef een reactie

