Zwart/wit hartjes ~ nail art!

Vandaag heb ik een erg leuke nail art voor je! Deze nail art is erg vrolijk door de hartjes maar toch draagbaar door de rustige kleuren!

Kijk je mee hoe ik dit gedaan heb?

Voor deze nail art heb je zwarte, witte en grijze nagellak nodig. Ook dotting tools of kwastjes zijn handig. Om het grijs op de achtergrond te krijgen heb je een stukje spons nodig. Dit kan gewoon een schuursponsje zijn waar je ook mee kunt afwassen. Zorg wel even dat het een schone is;)

Ik heb ervoor gekozen om weer mijn nagels te doen met het tegenover gestelde effect. Mijn ene hand heeft dus vier witte en een zwarte vinger en mijn andere hand juist andersom! Ik vind dit effect altijd erg leuk maar je kunt ook gewoon alleen maar witte of zwarte doen. De keuze is aan jou!

1.  Lak je nagels wit en laat dit goed drogen.

2. Dep met een schuursponsje grijze nagellak op je nagels. Doe dit op ongeveer de helft van je nagels aan de kant van je nagelriemen. Voor een post met uitleg over een verloopje maken klik hier.

3. Maak met een kwastje een hartje op je nagel. Doe dit door eerst twee streepjes te maken en deze daarna een beetje uit te smeren tot een hartje.

4. Herhaal dit een aantal keer tot het grijze gedeelte van je nagel vol zit.

 

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Sally Hansen 21 White On, NYC 118 City Blackout en Herome (W.I.C.) Nairobi 123.

Wat voor nail art vind jij leuk?

2 gedachtes over “Zwart/wit hartjes ~ nail art!

Geef een reactie

