Shoplog Duitsland CentrO

Laatst ben ik samen met mijn moeder wezen shoppen in Duitsland! In Oberausen CentrO! Gisteren liet ik je al een review over het winkel centrum zien en vandaag ga ik je laten zien wat ik gekocht heb!

Kijk je mee voor deze leuke shoplog?

De review van CentrO die ik gisteren geschreven heb vind je hier. Dit is natuurlijk erg handig om te lezen voor je besluit hier ook een keer naar toe te gaan!

Zoals je misschien al weet heb ik een No Buy met mezelf afgesproken. Deze nagellak heb ik op 3 november gekocht dus ik breek mijn Challenge niet!

Natuurlijk was mijn doel om nagellak te kopen die ze in Nederland niet te koop hebben! Als ik zo naar alles wat ik gekocht heb kijk is dat erg goed gelukt!

Kiko is echt een leuk merk. Ze hebben allerlei make-up en dus ook nagellak! De vorige keer dat ik in CentrO was hadden ze een actie op alle nagellak! Deze was toen maar €1,50! Helaas was deze actie nu niet geldig en waren de lakjes €3,90 per stuk, dit is natuurlijk nog niet heel duur. Ze hadden ook nog een opruiming bak met een aantal lakjes van €1,50. Het groene, roze en bruine lakje kwamen uit deze bak. De rode en paarse waren dus €3,90 en het lakje met de goudkleurige dop is €4,90. Kiko vind ik een erg fijn merk en zou deze ook aanraden! Het nadeel is alleen dat deze niet te koop is in Nederland.

Toen we door CentrO liepen zag ik dat ze een nieuwe winkel hadden die ze de vorige keer dat ik er was nog niet hadden! Het winkeltje was van Flormar. Van dit merk heb ik ooit een nagellakje van mijn nicht gekregen als souvenir uit Turkije. En ik vond deze erg fijn! Maarja… Turkije is natuurlijk erg ver om even naar toe te gaan voor nagellak. Daarom was ik erg blij toen ik dit in CentrO zag!

Ik kon het natuurlijk niet laten om een aantal lakjes hiervan mee te nemen. Eigenlijk had ik alleen de lakjes met de witte doppen maar toen ik bij de kassa stond zag ik een bak met lakjes in de uitverkoop. De lakjes met de witte dop zijn €2,95 en de lakjes uit de uitverkoop zijn €1,95. Helemaal niet duur dus! De lakjes met de zwarte dop zijn volgens mij uit een oude LE en daarom waren deze in de aanbieding. Dit zijn echt mooie lakjes met een super mooie glitter erin! Ik vind deze echt super! Wel jammer dat deze meer als topcoat dienen en dus niet zo goed dekken.

Volgens mij hadden ze op dat moment een actie dat je boven de €20,- gratis gezichts reinigings doekjes er bij krijgt! En ik met mijn lakjes zat natuurlijk boven de €20,- dus mocht ik deze ook nog gratis mee nemen! Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd maar ik ben benieuwd of ze fijn zijn!

Na deze leuke winkels waren we ook nog even bij Pieces geweest. Hiervan heb ik drie leuke lakjes gekocht! De lakjes waren een voor €3,95 en drie voor €6,95. Ja dan kun je er natuurlijk beter drie pakken ;). Daarna ben ik ook nog naar de DM geweest! Ik ben echt dol op de DM, dit omdat ze daar andere merken hebben dan bijvoorbeeld de Kruidvat in Nederland. En de merken die ze ook in Nederland hebben zijn bij de DM goedkoper.
Ik heb twee lakjes gekocht uit de LE van essence die vanaf begin november in de winkel lag. Eigenlijk wou ik ook graag kijken voor de LE van Catrice maar deze lag hier nog niet in de schappen. Wel heb ik een leuk lakje gekocht uit de normale collectie! Van Maybelline heb ik nog een zwart lakje gekocht om te gebruiken met nail arts. Ook heb ik nog een lakje van P2 gekocht, deze geeft licht onder black light! Erg leuk als je gaat stappen bijvoorbeeld!
Bij de DM vind ik de merken Manhattan en P2 ook erg fijn! Hiervan heb ik laatst nog een aantal lakjes van gekocht, voor de shoplog hiervan klik hier. De collecties van deze merken waren in de tussen tijd nog niet veel veranderd dus daarom heb ik daar deze keer ook niet zo veel van gekocht.

Al een tijdje ben ik opzoek naar een goede eyeliner. Ik heb er al een aantal uit geprobeerd maar was er nog niet echt tevreden over. Daarom leek me het handig om er een aantal in Duitsland te kopen. Dit omdat ze hier goedkoper zijn dan in Nederland. Ik heb er ook twee van Kiko gekocht. Deze waren maar €2,- per stuk. Helaas heb ik voor de zwarte gewoon €6,95 moeten betalen want deze deed denk ik niet mee. Erg jammer want het scheelt toch wel erg veel!
Deze eyeliners ga ik allemaal testen en hier ga ik nog een uitgebreide review over schrijven!

Ook heb ik nog twee pigments gekocht! Deze zijn van Essence. Ik heb al veel goede verhalen gehoord hierover maar ze zelf eigenlijk nog niet gekocht. Nu heb ik er dus twee gekocht, deze ga ik ook uitproberen en een review over schrijven!

Zoals jullie wel kunnen zien heb ik aardig wat geshopt die dag. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken dat veel van deze merken niet in Nederland te koop zijn. En daarbij ben ik bijna jarig dus ik vond het wel leuk om me hierop te trakteren! ;)

Koop jij wel eens iets in het buitenland?

8 gedachtes over “Shoplog Duitsland CentrO

Geef een reactie

