Drugstore Tag

Vandaag heb ik weer een leuke tag voor je!! Deze gaat over buget merken!

 

Kijk je mee?

 

 

1. What is your favorite drugstore makeup brand? (Wat is je favoriete make up merk van de drogisterij?)
Mijn favoriete merk is toch wel Catrice. De prijs is geweldig en de kwaliteit is ook goed!

2. Least favorite product? (Wat is je minst favoriete product?)
De vloeibare eyeliner van Essence. Deze brokkelt bij mij af en daardoor krijg ik een heel raar effect boven mijn ogen :(

3. What is the best makeup bargain? (Wat is het allerbeste ‘koopje’?)
Ik koop natuurlijk veel nagellak van Catrice. Dus dat is wel iets wat ik als beste beschouw, vooral de Million styles effect topcoat (C08 Have an ice day) vind ik echt leuk. Ik had van dit lakje al twee flesjes gekocht omdat ik hem zo mooi vond, maar deze zijn allebei bijna op.

4. What is your favorite underdog product? (Wat is het product wat je super fijn vind, maar eigenlijk veel te weinig gebruikt?)
Een wit oogpodloodje van Catrice. Deze is erg fijn en je ogen lijken er groter door maar toch gebruik ik deze niet zo veel. Ik grijp toch sneller naar mijn zwarte oogpodloodjes.

5. A drugstore product that is overpriced? (producten van de drogisterij die je te duur vind?)
Ik vind alles wat het dubbele van de prijs van Catrice is eigenlijk al wel een beetje duur. Het is een drogist en geen parfumerie. Als ik meer uit wil geven doe ik dat liever meteen in een parfumerie dan aan de wat duurdere drogisterij merken.

6. Drugstore product that isn’t worth the hype? (Een product van de drogisterij dat het niet waard is om een hype te zijn?)
Ja veel van de LE word echt over gesproken alsof ze helemaal geweldig zijn. Er zitten altijd wel leuke dingen tussen maar soms laten ze het zo over komen alsof je echt alles moet hebben. Dit is natuurlijk niet zo. Ik kijk altijd even of er vernieuwende producten tussen zitten die ik nog niet heb en die koop ik dan. Ik raad iedereen ook aan om dat te doen. 

Als je deze Tag over wilt nemen mag dat natuurlijk!!
Als je het leuk vind om de vragen te beantwoorden in een reactie mag dat natuurlijk ook!

Geef een reactie

