No Buy Challenge + mini shoplogje

Ja ook ik moet eraan geloven! Ik zat er al even over te denken om dit te doen en nadat ik gisteren de kruidvat ‘geplunderd’ had met hun goede actie (klik hier) heb ik besloten om het te doen!

Dit betekend dat ik vanaf nu vier weken lang geen nagellak ga kopen! Dus in week 50 (vanaf 10 december) mag ik weer nagellak kopen!

Lees je verder voor mijn mini shoplogje?

Ik ben blij dat ik gisteren nog wel bij de kruidvat ben geweest! Geplunderd is misschien een groot woord maar ik heb wel een aantal lakjes gekocht. Deze week had ik mijn C08 Have an ice day (Million styles effect topcoat) opgemaakt. Ik baalde hier echt erg van want ik vind deze zo mooi! Het zijn hele fijne holografische glitters (ik hou echt van holografisch). Deze gebruik ik af en toe voor nail arts en vond het dus erg jammer dat hij op was. Mijn broertje vond het natuurlijk wel grappig omdat het een LE was en dus niet meer te koop was ;).
Toen ik in de kruidvat stond te kijken welke lakjes iets toe konden voegen aan mijn stash viel mijn oog op een schap van Catrice. Allemaal zilveren dopjes! Ik keek snel of mijn favoriete topcoat van Catrice hiertussen stond en ja hoor! Hiervan heb ik er letterlijk vier in mijn mandje gegooid (ik kon het niet laten om deze te laten liggen)! Nu kan ik er weer even tegenaan en hoef ik niet bang te zijn dat ik door deze voorraad heen ga (denk ik, de andere heb ik namelijk ook binnen zeven maanden opgemaakt). Ik weet eigenlijk niet waarom deze LE weer verkocht werd en of dit in elke Kruidvat zo is. Maar ik had hier totaal geen probleem mee en de timing van Catrice was perfect!
Daarnaast heb ik nog 2 zwarte lakjes gekocht om te gebruiken voor nail arts. Deze gebruik ik vaker dus ik weet zeker dat deze fijn zijn! Klik hier voor de swatch van dit lakje!

Ik wil je er wel even op wijzen dat volgende week een shoplog van afgelopen zaterdag online komt. Deze heb ik dus al gekocht. Ik breek mijn No Buy Challenge dus niet! Ik ben benieuwd of het me gaat lukken! Na vier weken laat ik dit natuurlijk weten!

Heb jij ook wel eens een No Buy Challenge gedaan?

2 gedachtes over “No Buy Challenge + mini shoplogje

    • Ik was blij dat ik de dopjes zag! :) En blij dat ik gisteren dacht: als ik bij de kruidvat ben geweest ga ik beginnen.
      Als ik met mijn No Buy Challenge voor het rek deze lakjes zou staan (die ik die week had op gemaakt en waarover ik tijdens het eten nog heb gezegd dat ik er zo ongelofelijk van baalde dat ze niet meer verkocht werden). Zou ik denk ik heel hard falen :P Of echt heeeel hard gaan huilen :P Dus nog een rede waarom ik blij ben met de timing van Catrice ;)

Geef een reactie

