Review + shoplog Pretty Polish!

Laatst heb ik weer bij Pretty Polish besteld! Dit is een fijne webwinkel waar ik jullie graag over wil vertellen.

Kijk je mee voor de review?

Bij Pretty Polish heb ik al vaker besteld. En ik denk ook niet dat dit de laatste keer is! Ik vind het een fijne webshop waar ze erg klant vriendelijk zijn. Even een voorbeeld: de eerste keer dat ik hier ging bestellen wilde ik graag een aantal dingen kopen die bijna allemaal uit verkocht waren. Ik baalde natuurlijk dat ze niet op voorraad waren dus ik heb ze gemailt. Ze stuurde vrij snel een reactie met het nieuws dat ze veel van die spullen nog binnen kregen en deze wel apart wilden houden voor me. Op het moment dat alle artikelen binnen waren die ik had besteld stuurde ze het pakketje op en kreeg ik toch de artikelen die eerst dus uitverkocht waren. Omdat ze alles in een pakketje hadden gestuurd hoefde ik ook maar een keer verzendkosten te betalen! Dat is natuurlijk ook wel handig.

Daarnaast beantwoorden ze eigenlijk altijd je vragen (ook al voel ik me soms nogal dom als ik iets niet helemaal begrijp in het begin ofzo). Maar hoe dom de vragen ook zijn, ze geven netjes antwoord waarmee ze je erg helpen! Dit vind ik ook erg netjes.

Hierdoor is dit een webshop die ik meteen aanraad als het om nagellak gaat! Bij Pretty Polish verkopen ze ook dingen als dotting tools, stripers en andere dingen die handig zijn voor nail art!

Deze keer had ik alleen nagellak gekocht. Bij Pretty Polish hebben ze ook merken die niet in een drogist verkopen. Daarom heb ik deze keer een aantal lakjes gekocht van Kleancolor. Daarnaast heb ik ook een lakje van IBD en NYX gekocht. Van deze merken had ik allebei nog geen nagellak.
Kleancolor heb ik al eens eerder een mini setje van gekocht. Dit was met allemaal leuke neon kleurtjes! Omdat ik deze erg fijn vond heb ik maar een paar grote Kleancolor flesjes gekocht!

Zoals je op de foto kunt zien heb ik vier lakjes van Kleancolor gekocht! De kleuren zijn: 233 Chunky Holo Teal, 134 Holo Pink, 125 Disco Purple en 102 Catch Me. De lakjes van Kleancolor zijn maar €3,50 per stuk en hier zit 15 ml in!
1. Disco purple is een paars lakje met allerlei glitters en shimmers erin. De glitters zijn blauw en paars! Het effect van dit lakje is erg mooi!!
2. Chuncky Holo Teal is een erg mooi blauw lakje. Het lakje is niet zo zeer holografisch wat ik eigenlijk wel jammer vind. Het lakje heeft wel glitters die ongeveer het zelfde effect geven als flackies. Dat is wel erg leuk!
4. Holo pink is een (de naam zegt het al) rose holografisch lakje! Ik hou van holografisch dus ik vind dit erg mooi!! Het lakje is niet helemaal holografisch zoals die van Gosh die ik eerder liet zien. Deze is gewoon licht roze met heel veel holografische glitters! Dit is natuurlijk ook een erg leuk effect!
6. Catch me is een creme blauw lakje. Geen glitters shimmers of iets anders. Gewoon blauw, dit is makkelijk om nail arts mee te maken!

Daarnaast heb ik ook nog twee lakjes van andere merken gekocht. Van beide merken heb ik nog geen lakjes dus ik ben benieuwd of deze fijn zijn!
3. NYX heb ik Sky Blue MNP06 een licht blauw lakje met een matte finish. Dit lakje van NYX was in de aanbieding en was daarom maar €2,95 in dit lakje zit 10 ml.
5. Turtle Bay 45520 een turquoise lakje met lichte shimmers erin! De lakjes van ibd zijn €3,95 per stuk en hier zit 8,5 ml in.

Heb jij al ooit iets bij Pretty Polish gekocht?

Geef een reactie

