Huishoudelijke mededeling

Gisteren ben ik erachter gekomen dat er een twitter account aangemaakt is die heel erg veel op die van mij lijkt. Dit account is een week na het begin van mijn blog aan gemaakt. Ze zeggen dat ze zich niet bewust waren van mijn account. Ik vind het erg jammer om dit te zien. Dit account houd zich vooral bezig met het zoeken van plaatjes van nail arts op internet. Deze zetten ze vervolgens op hun account. Dit heeft mij ertoe gezet om vanaf nu op de foto’s van mijn nail arts een ‘merkje’ te zetten. Dit omdat de kans dan minder groot is dat mijn nail arts op accounts terecht komen zoals deze. Ik besteed erg veel tijd aan het maken van mijn nail arts en er een artikel met uitleg van te maken. Daarom zou ik het erg jammer vinden als deze simpelweg gekopieerd worden.
Ik hoop dat je begrijpt waarom ik de tekst over mijn foto’s heen zet en reken op je begrip!
Verder veranderd er natuurlijk niets! Ik vind het nog steeds leuk om nail arts te maken en deze met uitleg op mijn blog te zetten! De artikelen hierover zullen dus gewoon blijven komen!

5 gedachtes over “Huishoudelijke mededeling

  1. Als je op internet gaat opzoeken…. Ben je best lui… Ik bedoel, je kan heus wel een aantal van internet afhalen, maar het leuke is, als er nieuwe bijkomen, ideeen van andere mensen, en natuurlijk ook ideeen van jezelf, dat is het leuke ervan!

Geef een reactie

