Astor 361 Swatch!

Astor is een Duits merk dat ik eigenlijk nog niet zo lang ken. Toen ik laats in de DM in Duitsland was zag ik dit merk en heb ik een lakje gekocht om te testen. Het is 361 geworden. Ik vind het wel jammer dat dit merk geen leuke namen heeft zoals bijvoorbeeld Catrice.

Het lakje is blauw met een lichte groene ondertoon. Dit vind ik wel een leuke kleur. Er zitten hele kleine shimmers in maar die zie je nauwelijks.
Astor is te koop bij DM in Duitsland voor €3,95. Voor de shoplog van dit lakje klik hier.

Geef een reactie

