Gosh Holograpic Swatch+Review!

Holografische lakjes zijn echt de mooiste lakjes die er zijn! Ze zijn niet echt handig voor nail art maar ze zijn eigenlijk speciaal genoeg om zonder nail art te dragen!

Het licht dat op een holografisch lakje valt bepaalt heel erg het effect hiervan. Daarom heb ik van dit lakje ook een foto gemaakt met flits om dat effect goed te laten zien!

Kijk je mee voor het holografische effect en de review?

Dit lakje had twee dunne laagjes nodig om te dekken. Met holografische lakjes is het belangrijk dat je dunne laagjes lakt. Dit vind ik in ieder geval wel fijner. Het eerste laagje dekt dan ongeveer de helft en wanneer je een tweede laagje erover heen doet dekt hij de rest!

Holografische lakjes zijn erg mooi om te dragen wanneer de zon fel is! Door het licht krijgt het lakje dan het echte holografische effect.

Hierboven een foto van het lakje met flits. Hierdoor zie je erg goed het holografische effect!

Een foto zonder fits met fel zon licht binnen! Door het zonlicht komt het holografische effect erg mooi uit. Het is daarom wel jammer dat er in deze tijd van het jaar niet zoveel fel zon licht is.

En nog een foto van het lakje in het zonlicht buiten! In dit licht vind ik de nagellak het mooist over komen. Het holografische effect is zo mooi! Ik ben echt dol op holografische lakjes.

Op de dop van het lakje staat duidelijk aangegeven dat dit lakje voor 24 uur blijft zitten. Hoe duidelijk het er ook op staat zag ik dit natuurlijk pas toen ik thuis was. Ik baalde wel even want ik wil soms gewoon wat langer genieten van een mooi lakje dan een dag. Maar hij zit er nu al drie dagen vrij goed op! Hier en daar heb ik wat tipwear maar verder zit hij nog goed! De foto’s in het zonlicht (de laatste twee) zijn gemaakt toen het er bijna een dag op zat.
Wel moet ik erbij zeggen dat ik er wel een topcoat over heen heb gedaan! Ik denk dat hij het anders misschien niet langer dan 24 uur vol zou houden.

Het lakje heeft dus een positieve verrassing! Ik ben erg blij hiermee! Het is een echte holografische lak die goed blijft zitten!

Deze gosh lak is te koop bij kruidvat filialen met een groot gosh schap voor €7,29.

5 gedachtes over “Gosh Holograpic Swatch+Review!

  1. Hey, Ik heb een vraagje
    Ik ben heel erg fan van holografische nagellakjes, en vooral deze zilvere versie. Maar ik vind gosh lakjes altijd een beetje duur.. Ken je mischien mooie holografische lakjes die je voor wat minder geld kan kopen?
    X

  2. Oeh wauw deze is echt prachtig! Ik vind dat je een erg leuke blog hebt! Daarom ben ik je gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

