Top 10 herfst lakjes!

De herfst is weer begonnen en dat is ook wel te merken aan het weer! Maar de herfst heeft ook leuke kleuren! Vandaag laat ik je mijn top 10 herfst lakjes zien!

Kijk je mee voor deze leuke lakjes?

Voor de herfst is het mooi om wat rustige kleuren te dragen. Ik heb een top 10 gemaakt van nagellak uit mijn stash.

Wanneer er woorden staan waarvan je de betekenis niet weet kun je even kijken bij mijn ABC!

De lakjes staan niet in volgorde van favoriet ofzo. Het is gewoon onwillekeurig.

1. Deborah A17. Dit vind ik een heel mooi lakje! Niet alleen voor in de herfst maak ook in de zomer is het mooi om deze bijvoorbeeld op je teen nagels te doen! De kleur is een beetje diep karmijn met lekker veel glitters. De glitters die erin zitten zijn goud.
2. Essence 45 Date with the night. Je ziet dat dit lakje wat ouder is. Hij heeft namelijk nog het oude flesje. Maar door de bruine kleur past deze mooi bij dit herfst weer! Het is een bruine kleur met zilveren en bruine shimmers erin. Daardoor heeft ook deze een mooie glans!
3. Rimmel 610 pompous. Dit is een erg mooi lakje met glitters! Het lakje is metallic paars met paarse en zilveren glitters. Dit vind ik een super mooi lakje!
4. Catrice 900 Steel My Heart. Dit is een vrij nieuw lakje van Catrice met het ‘Brushed Metal Effect’. Ik vind dit een erg mooi lakje door de speciale glitters die erin zitten. Er zitten groen, blauw en zilveren glitters in! Daardoor krijgt het een erg mooi effect.
5. Catrice 860 Browno Mars. Ook dit lakje heeft erg mooie glitters. Of beter gezegd hij bestaat uit bijna alleen maar glitters! De glitters zijn bruin en zilver. Het effect word hier erg mooi door!
6. Catrice C01 Be Pool. Zoals je aan de naam kunt zien is dit een LE. Het is een donker groen lakje met licht groene shimmers erin. Hierdoor krijgt hij een mooie glans. Hoewel ik niet zo van groen houd vind ik deze wel erg leuk bij de herfst passen!
7. OPI NL H58 I Have a Herring Problem. Dit is een mooi grijs lakje met veel zilveren glitters erin. Deze is ook erg mooi voor de herfst.
8. Essence 05 Sneezy. Dit lakje komt uit de snow white LE, die helaas niet in Nederland te koop was. Het is een redelijk felle kleur bruin (voor zover bruin fel kan zijn) met redelijk grote zilveren glitters. Daardoor krijgt hij een mooi effect.
9. Catrice 430 purplelized. Dit is een erg mooi lakje van Catrice. Het is paars met een bruine ondertoon. Hierin zitten super veel glitters! De glitters zijn voornamelijk paars en zilver.
10. Rimmel Matal Rush 60 royal blue. Dit is een mooi lakje met een duochrome effect. Ik vind dit een erg leuk kleurtje. Afhankelijk van het licht is het paars, groen of blauw! Erg mooi effect dus!

Heb jij ook favoriete herfst kleurtjes?

Geef een reactie

