Nagellak remover met geur!

Pas had ik deze nagellak removers gekocht. Ze beloofde dat ze lekker zouden ruiken wanneer je deze gebruikt. Ik had er zo mijn twijfels over maar wilde ze toch graag uit proberen.

Lees je verder voor mijn ervaring?

Zelf maak ik mijn nagels altijd schoon met een Broadway nails, Artificial Nail Remover. Dit is zo’n potje met rubberen ‘haartjes’ in het potje op nagellak er makkelijk af te halen. Deze zijn voor ongeveer €5,- te koop bij Kruidvat.

Ik heb hiervan twee potjes waarvan ik een eigenlijk altijd gebruik. Je kunt denk ik wel zien welke dat is ;) Wanneer je deze nieuw koopt zit er een speciale vloeistof in die volgens mij ook voedend is. Deze stinkt niet zo erg als nagellak remover. Maar na een paar keer gebruiken is deze natuurlijk best vies geworden en moet je dat vervangen. Ik doe er dan gewoon nagellak remover in. Gewone nagellak remover stinkt natuurlijk nogal dus ik was benieuwd of de geur nagellak remover werkte.

Tegen mijn verwachtingen in werkt deze echt goed! De kamer ruikt niet meteen naar nagellak remover. Hij stinkt wat minder! Je handen ruiken daarna ook naar de geur uit het flesje.
Ik heb de geuren kokos en aardbei – passie vrucht gekocht en ik ben er echt tevreden mee. Het flesje van Essence kun je ongeveer twee keer gebruiken om de potjes te vullen en de kokos gebruik ik om wattenstaafjes in te dopen.

Als deze op zijn ga ik ze dus zeker weer kopen!

Deze nagellak remover heb ik gekocht toen ik de laatste keer in Duitsland was. Hier nog de shoplog daarvan.

Hebben jullie ook wel eens nagellak remover met geur geprobeerd?

Geef een reactie

