Winactie!

Winactie is afgelopen en winnares is bekend gemaakt op twitter!

Omdat ik al boven de 500 volgers zit op twitter vond ik het hoog tijd worden voor een win actie!

Kijk je mee wat je hiervoor kunt doen?

500 vond ik een mooi getal om een winactie voor te doen! Vandaar dat je kans kunt maken op deze mooie lakjes!

Hoe kun je kans maken op deze lakjes:

1. Tweet: RT dit bericht en maak kans op deze HOLO lakjes! volg @nicenailarts kijk op https://nicenailarts.wordpress.com ! pic.twitter.com/NjyQuw1y

2. Volg me om twitter zoals in de tweet omschreven staat.

3. Like me op Facebook.

4. Deel mijn bericht over deze win actie op Facebook

5. Volg me op Bloglovin

Je kunt dus op verschillende manieren kans maken op deze leuke lakjes! Hoe meer dingen je doet hoe meer kans je erop maakt.

Ik vind het erg leuk dat zoveel mensen me volgen via twitter en hoop dat iedereen nog veel lees plezier heeft op mijn blog! Wanneer je een nail art na maakt vind ik het leuk als je een foto ervan stuurt naar: nicenailartsblog@gmail.com! Laat ook even een reactie achter om bijvoorbeeld te vertellen wat je van een nail art vind!

Maandag avond 29 oktober maak ik de winnaar bekend!

win ✭ win ✭ win ✭ win ✭ win ✭ win ✭ win ✭ win ✭ win ✭ win

2 gedachtes over “Winactie!

Geef een reactie

