Catrice LE spectaculART

Binnenkort ligt de nieuwe LE van Catrice weer in de winkel! Dit keer is het een erg mooie collectie!

Kijk je mee welke producten hier allemaal bij zitten? 

Als eerste natuurlijk de nagellak! Er zitte mooie roze kleurtjes bij deze keer. De kleuren zijn: 01 Artfully Lustrous, 02 Holi Hai, 03 Revel The Red en 04 Soulful. Ik denk dat ik van deze lakjes 03 Revel The Red aanschaf. Het is volgens mij een lekker fel kleurtje en ik heb nog niet iets wat daar op lijkt. Prijs €2,69

Daarnaast is er ook nog een erg mooie topcoat verkrijgbaar! Volgens mij geeft deze topcoat het zelfde effect als de OPI Man With The Golden Gun. Als dat zo is ga ik deze wel aanschaffen! Het is dan een super goede vervanger voor de OPI variant (die maarliefste €39,95 kost!). Het is soort bladgoud (in OPI zit echt goud maar dat zal bij deze wel niet zo zijn) en dat geeft een erg mooi effect op je nagels. Prijs: €2,99

In deze LE zit ook een eyelinerpen. Hier ben ik wel benieuwd naar! Ik vraag me af of deze fijn is. Hiervoor ga ik dus zeker kijken! Prijs: €2,99

Ook zitten er erg mooie kleuren oogschaduw in deze collectie! Ik denk dat ik hiervoor nog even ga kijken welke kleuren ik nog niet heb en die dan aanschaf. Ik vind ze er sowieso erg leuk uit zien! Prijs: €3,99

Voor de andere artikelen van deze LE kun je kijken op Catrice. Hiervan heb ik ook mijn afbeeldingen.

Ik vind dit een erg leuke collectie en ik denk dat er leuke dingen bijzitten die je misschien wel kunt gebruiken met kerst!

Wat vinden jullie van deze Limited Edition?

Geef een reactie

