DIY – Zelf fotolijstje beschilderen!

Vandaag heb ik een leuke DIY voor je! Ik heb namelijk heel eenvoudig (en goedkoop!) een fotolijstje opgevrolijkt!

Ben je benieuwd hoe ik dit gedaan heb? Kijk dan verder!

Ik heb hiervoor een goedkoop maar leuk fotolijstje bij de Action gekocht voor €0,92! Daarna heb ik hem beschilderd met nagellak. Dit is een leuke manier om iets zelf op te leuken.


Het foto lijstje was gewoon zwart met een patroontje erop. Je had hem ook in andere kleuren dus je kunt zelfs kiezen!

Het patroon is barok erg leuk en vrolijk dus!

Zelf vind ik de kleuren blauw nogal leuk dus ik heb ervoor gekozen om allerlei tinten blauw te gebruiken. Als je zelf meer van roze houd kun je dat natuurlijk ook doen!

Het patroontje is ongeveer 2-3 cm breed en herhaald zich elke keer. Ik heb ervoor gekozen om elke keer de zelfde kleuren te gebruiken voor bepaalde versieringen. Zo blijft het enigszins rustig.


Door de nagellak is het fotolijstje wat kleurrijker geworden! Het effect vind ik erg leuk en vrolijk.

De lakjes die ik hiervoor gebruikt heb zijn: Essie 774 trophy wife, Astor 361, OPI NL H58 I Have a Herring Problem, Glitter gal GGNP706H, KIKO 299, Catrice C01 Birds Flying High, Essie 717 Lapis of Luxury.

Hebben jullie ook al eens iets gemaakt met nagellak?

Een gedachte over “DIY – Zelf fotolijstje beschilderen!

Geef een reactie

