Maybelline Frech White Swatch!

Vandaag heb ik een witte nagellak swatch voor jullie! Het is de Maybelline mini Colo rama 51 French White. Deze heb ik gekocht bij de DM in Tsjechië toen ik daar op vakantie was.

Het is altijd lastig om een goed dekkende wit te vinden. En dan een die er niet uitziet alsof je een flesje tipp ex op je nagels hebt gesmeerd. Ik was daarom ook erg blij dat ik dit lakje gevonden had. Het is alleen jammer dat deze niet in Nederland verkocht word.

Zoals de naam al zegt is het een mini, er zit dus ook maar 7,5 ml in het flesje. Ondanks deze min punten is het wel een erg fijn lakje, ook om nail arts mee te maken!

Geef een reactie

