Helloween nail art #2 Doodshoofden

Vandaag heb ik weer een leuke Helloween nail art! Dit keer heb ik ervoor gekozen om doodhoofdjes te maken op mijn nagels.

Kijken jullie mee hoe ik dit gedaan heb?

Deze nail art is best makkelijk om zelf na te maken! De kleuren die je hiervoor nodig hebt zijn zwart en wit, dat is dus ook erg handig.

1. Lak je nagels wit. En laat ze hierna goed drogen

2. Maak bij de uiteindes van je nagels streepjes, het aantal hangt af van de dikte van de streepjes.

3. Maak boven de streepjes twee puntjes, laat hierbij ruimte tussen de steepjes en de puntjes zodat de neus er nog tussen kan.

4. Maak een soort driehoekje als neus.

De streepjes heb ik gemaakt met een klein kwastje en de rest met een dotting tool. Deze zijn sinds kort weer te koop bij www.prettypolish.nl

De lakjes die ik voor deze nail art gebruikt heb zijn: Maybelline New York mini colo rama (51 french white). NYC expert last nail polish (119 City Blackout)

Hebben jullie al iets leuks gedaan met het thema Helloween?

Geef een reactie

