10 T/M 1 Tag!

Vandaag heb ik een tag voor jullie zodat jullie me ook persoonlijk een beetje leren kennen!

Kijken jullie verder naar deze tag?

1: Noem tien dingen over jezelf
Vrolijk, in voor gezelligheid, nail art, goed gek (positief:P), ongeduldig (treinen met vertraging enz.), geduldig (nail arts maken enz.), ondernemend, verlegen, enthousiast en lief.

2: Noem negen dingen die je leuk vindt
Nail art (natuurlijk), bloggen, nagellak, dingen doen met vrienden, spelletjes, uitgaan, film kijken, shoppen en vlogs/blogs kijken.

3: Noem acht dingen die je niet leuk vindt
Nagellak die niet snel droogt, nagellak die niet goed dekt, telefoons/computers die vast lopen/sloom zijn, mensen die liegen, oneerlijkheid, sigaretten rook, nagellak die op je nagels een totaaal andere kleur krijgt dan in het potje en treinen die vertraging hebben/niet rijden met slechte excuses.

4: Noem zeven plekken waar je graag bent
Bij mij thuis, achter mijn laptop, in leuke winkels, pretparken, bioscopen, leuke kroegen/discotheken/cafés en op rustige plaatsen.

5: Noem zes manieren om jouw hart te winnen
Eerlijk, grappig, lief, gezellig, echt en niet matcho.

6. Noem vijf plekken waar je nog heen wilt
Ik wil heeel graag nog een keer naar Australie! En daarnaast lijkt me New York, Singapore, Istanbul en Londen ook wel leuk (Londen en Australie ben ik al eens geweest maar een 2de keer kan geen kwaad :P)

7. Noem vier dingen of personen waar je niet zonder kan
Mijn gezin, huisdieren, vrienden en nail art (ook nice nail arts!)

8. Noem drie van je lievelingsliedjes
Ik heb niet echt lievelingsliedjes, maar artiesten/bands waar ik veel naar luister zijn Anouk, Maroon 5 en van Rihanna heb ik ook stiekem best veel op mijn mp3 staan.

9. Noem twee wensen
Dat iedereen die ik ken nog lang blijft leven en gezond blijven. En dat ik nog veel leuke artikelen op mijn blog kan zetten!

10. Een laatste woord!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn blog te lezen! Ik vind het erg leuk om op mijn blog te schrijven maar vind het natuurlijk alleen maar leuker als jullie het ook met plezier lezen!

Deze tag mogen jullie natuurlijk over nemen! Dat vind ik zelf leuk! Laat dan even een reactie achter met de link!

Geef een reactie

