Nagellak pagina vernieuwd! & Winactie!

Vandaag heb ik mijn nagellak pagina helemaal omgegooid. Eerst was ik van plan om de swatches met foto’s te laten zien op de pagina. Je kon dan klikken op de foto’s zodat je naar het artikel kon gaan dat er bij hoort. Dit is op zich wel handig, maar ik heb er toch voor gekozen dit om te gooien.

Benieuwd naar hoe ik het nu gedaan heb? Lees dan verder!

Ik heb het nu dus anders aangepakt. Ik heb gewoon ‘even’ een lijst gemaakt van mijn nagellak. Ik heb eerlijk gezegd niet alle nagellak erbij gezet omdat ik sommige niet zo belangrijk vind. Maar het grootste deel staat er zeker op!
Wanneer ik een swatch heb gemaakt van een bepaald lakje word de link toegevoegd aan de lijst. De lakjes waar ik swatches van gemaakt heb kun je dus op klikken en zo kom je bij het artikel over het lakje!

Voor mijn nagellak pagina klik hier.
Als jullie verzoekjes hebben voor swatches laat dan even een reactie achter op mijn nagellak pagina en misschien zie je hem dan wel verschijnen!

Daarnaast heb ik vandaag ook nog een winactie lopen via twitter! Volg me en twitter dit: RTactie! Maak kans op dit mooie lakje van gosh! Volg @NiceNailArts en RT! Morgen de uitslag! pic.twitter.com/QjM1Dm7h
Dat is alles! Je kunt een leuk herfst achtig lakje winnen van Gosh! Wanneer je me “liked’ op Facebook maak je ook kans op dit lakje! https://www.facebook.com/pages/Nice-Nail-Arts/268316919956734

Veel succes!

 

 

Vinden jullie deze manier ook beter dan de vorige?

Geef een reactie

