Despicable me nail art!

Laats zag ik de film Despicable me weer eens. Ik vind dit echt een grappige film en die gele poppetjes (minions) zijn zo schattig! Daarom leek me het leuk om deze een keer op mijn nagels te maken.

Kijken jullie mee hoe ik dit gedaan heb?

Bron afbeelding

Ik heb ervoor gekozen om op alle vingers een minion te maken. Maar je kunt er ook voor kiezen om er maar een paar te doen en de rest gewoon een kleur te lakken.

Ik heb alle poppetjes ‘uniek’ gemaakt door de een twee ogen te geven en de andere maar een, of het mondje net iets anders gemaakt. Zo heb je allemaal verschillende minions.

Ik heb weer een tutorial gemaakt hoe je deze nail art kunt na maken!

Laat tussen elke stap je nagels goed drogen zodat het geen kliederboel word!

1. Eerst lak je je nagels geel.

2. Maak een zwarte streep op de nagel op de plek waar de ogen komen te zitten en teken het mondje.

3. Je maakt daarna een grote goude (of donker gele/bruine) stip op de zwarte band.

4. Maak in de goude stip een iets kleinere witte stip en maak in de mond (indien nodig) tandjes.

5. Maak (als je een open mondje hebt gemaakt) de tong in het mondje met rood.

6. Maak als laatste met zwart nog puntjes in het witte van het oog en je bent klaar!

Nog even alle vingers bij elkaar (behalve de duimen). Ik werd elke keer vrolijk van mijn nagels als ik ernaar keek!

De nagellak die ik voor deze nail art gebruikt heb zijn: NYC 294 Lexington Yellow, NYC 119 City Blackout, Catrice 650 Goldfinger, Maybelline mini colo rama 51 french white en OPI NL A16 The thrill of brazil.

Hebben jullie zelf ook wel eens aparte nail art?

6 gedachtes over “Despicable me nail art!

  1. Ik heb deze net gemaakt. Het ziet er niet zo mooi uit als jij het hebt gedaan, maar toch ben ik er trots op.
    Bij mij zijn de oogjes wel dikke bulten nagellak geworden dus ik doe er maar geen topcoat op, ben bang dat het dan kapot gaat. Terwijl ik dit aan het typen ben zie ik opeens dat de mooiste van de 10 is beschadigd. :'(

Geef een reactie

