Geel blauwe nail art!

Vandaag heb ik een erg leuke nail art voor jullie! Ik heb zelf gekozen voor de kleuren geel en blauw, maar je kunt zelf natuurlijk voor andere kleuren kiezen!
Kijken jullie mee hoe ik deze gemaakt heb?

Deze nail art is niet super ingewikkeld maar je moet er wel een vaste hand voor hebben. Naast nagellak heb je hier ook een klein dun kwastje voor nodig. Deze kun je goedkoop aankomen via ebay, lees hiervoor ook even mijn ebay shop tips om miskopen te voorkomen!

Hier een stappenplan om deze nail art na te maken!

1. Lak je nagels geel.

2. Trek een diagonale lijn over je nagels (dit word het eerste lijntje van de driehoek, je kunt ook met een viekant beginnen.

3. Trek nog een diagonale lijn naar de andere kant van je nagel (de driehoek hoeft niet perfect te worden)

4. Vul de rest van de driehoek op met lijnen die door lopen (het moet dus een lijn worden) het aantal lijntjes wat er in een driehoek past hangt af van hoe dik je de lijntjes maakt.

5. Doe dit verder op de nagel met bijvoorbeeld een vierkant (het is leuk als deze uit dezelfde lijn bestaan maar niet echt nodig)

6. Ga zo verder tot je hele nagel vol zit met driehoekjes, vierkanten en andere figuren.

Ik heb op mijn andere hand een blauwe basis gedaan en daarop gele lijnen.

Ik vind het altijd erg leuk om een soort spiegelbeeld effect te maken op mijn nagels. Daarom heb ik voor mijn linkerhand een blauwe basis gedaan (behalve op mijn wijsvinger) en op mijn rechter hand een gele basis (ook hier heb ik de wijsvinger juist blauw gemaakt).

Met deze nail art valt dit niet heel erg op maar ik vind het toch wel iets leuks hebben.

De lakjes die ik hiervoor heb gebruikt komen uit Duitsland. Manhattan Lotus Effect 21G en Astor Quick ‘n Go 361. Beide lakjes worden verkocht bij de DM. Hier nog een linkje van de laatste keer dat ik in Duitsland geshopt heb.

Wat voor kleuren gebruiken jullie vaak met jullie nail arts?

2 gedachtes over “Geel blauwe nail art!

Geef een reactie

