Halloween nail art #1 Frankenstein

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/4427327/?claim=eybqcmwswxf”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Binnenkort is het weer Helloween! Daarom vond ik het leuk om een nail art in dat thema te maken!

Kijken jullie mee hoe ik dit gedaan heb?Vandaag heb ik ervoor gekozen om Frankenstein nagels te maken! Zelf vond ik dit er wel grappig uit zien en het past goed in het thema Helloween!

Je hebt hier alleen groene, zwarte en witte nagellak voor nodig. Daarnaast is het makkelijk om een dotting tool en kwastjes te gebruiken bij deze nail art. Deze kun je oa goedkoop kopen via eBay. Lees hiervoor mijn eBay shop tips!

1. Eerst heb ik mijn nagels groen gelakt.

2. Vervolgens maakte ik met een dotting tool en een kwastje het zwarte gedeelte van de nail art. Je tekent het haar erop, de ogen, neus en de mond. Ik heb bij mezelf de neus weg gelaten omdat die nagel wat korter is. Als je langere nagels hebt kun je deze er wel bij doen.

3. Je voegt het wit van de ogen toe.

4. Wanneer het wit droog is maak je nog een klein zwart stipje in de ogen.

Je kunt op al je nagels Frankenstein doen maar ook op een paar. Je kunt er dan voor kiezen om op de overige nagels ‘littekens’ te maken net als ik gedaan heb.

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Catrice LE revoltaire C01 Innocent Toxin, NYC 119 City Blackout en Maybelline mini Colo rama 51 French white.

Gaan jullie nog iets leuks doen met Helloween?

Geef een reactie

