Shoplog Duitsland

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie! Ik ben namelijk in Duitsland gaan winkelen.

Kijken jullie mee?

Zoals ik al zei ben ik dus in Duitsland gaan winkelen. Ik moest mijn broertje ergens in Limburg afzetten en een paar uur later mijn moeder in Gelderland ophalen. Het leek mij een goed idee om even een tussenstop te maken in Kleve (Kleef).

Als eerste heb ik wat nagellak remover gekocht die naar fruit en kokos zou moeten ruiken. Omdat iedereen mijn nagellak remover altijd zo vind stinken hoop ik ze hier een plezier mee te doen!

Daarnaast heb ik ook wattenstaafjes gekocht. Deze zijn net iets anders dan normale. Aan een kant zijn ze namelijk plat en aan de andere kant puntig. Dit is makkelijk om nagellak mee te verwijderen als je uit geschoten bent.

De wattenstaafjes zijn €0,65 per doosje van 80. Het kleine flesje nagellak remover (50 ml) is €0,45 en de grote (150 ml) €0,85.

Daarnaast heb ik natuurlijk ook nagellak gekocht! Ik heb expres lakjes gekocht die ze in Nederland niet hebben (op die van essence na) omdat ik het juist leuk vind om een keer wat andere merken te hebben.

Als eerste heb ik een blauw lakje van manhattan. Deze is erg makkelijk voor nail arts omdat het een gewone lak is. Er zitten geen glitter of shimmers in.

Ook heb ik een lakje van Catrice, dit merk is wel in Nederland te koop maar dit lakje komt uit de Limited Edition Hollywood’s Fabulous 40ties. Deze slaan wij in Nederland helaas over daarom vond ik het leuk om er toch een lakje van te kopen in Duitsland! Het lakje is gewoon donker roze en heeft ook geen glitters of shimmers.

Daarnaast heb ik een lakje van essence gekocht. Ik had nog niets gekocht sinds het merk vernieuwd is dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het verschil. Het lakje is donker blauw met een grijze ondertoon en daarnaast heeft het fel blauwe glitters.

Ook heb ik nog een lakje van Astor. Dit merk ken ik nog niet dus ben er erg nieuwsgierig naar. De kleur lijkt erg op die van manhattan maar hij is wat lichter en er zitten shimmers in.

Manhattan Lotus Effect 78C €2,45 (11 ml) Catrice LE Hollywood’s Fabulous 40ties C02 Holly Rose Wood €2,45 (10 ml) Essence colour & go 126 date in the moonlight €1,55 (8 ml) Astor Quick ’n Go 361 €3,95 (8 ml)

 Als laatste heb ik nog drie lakjes van P2 gekocht. Dit vind ik ook een erg fijn merk en het is ook lekker goedkoop!

Het roze lakje is ook erg geschikt voor nail arts omdat er ook geen glitters of shimmers in zitten. Het is een beetje een koraal kleur.

Bij deze dm hadden ze van het merk P2 een heel verzorgingsrek! Er stonden allerlei middeltjes voor je nagels sterker te maken enz. Omdat ik nog op zoek ben naar een goede base coat kocht ik er een van P2.

Als ergens holo op staat ben ik vaak al verkocht! Ik vind holografische glitters zo mooi! Toen ik dit lakje zag belande deze dus al snel in mijn mandje. Het zijn paarse holografische glitters. Ik ben erg benieuwd hoe deze eruit ziet als je hem op mijn nagels!
P2 last forever 220 flirt alert €1,75 (11 ml) P2 Base + Care Coat €1,75 (10 ml) P2 Glamorous finish 040 just fantastic! €1,75 (11 ml)

Dit waren mijn aankopen uit Duitsland, in totaal was ik maar €18,25 kwijt! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Kopen jullie zelf ook wel eens iets in het buitenland?

Geef een reactie

