Zwart/wit nail art

Deze week heb ik een zwart/wit nail art gemaakt! Dit is een redelijk makkelijke nail art en je hebt er natuurlijk maar 2 kleuren voor nodig!

Lees je mee hoe ik dit gedaan heb?

Voor deze nail art heb ik eerst bij mijn rechterhand alle nagels zwart gelakt (op de ringvinger na deze is precies omgekeerd). Vervolgens heb ik met een dotting tool grote en kleine driehoekjes gemaakt. Wissel dit een beetje af zodat het een leuker effect geeft.

Zelf vond ik het leuk om mijn linker en rechter hand in een soort spiegelbeeld te doen. Op mijn linkerhand heb ik dus vier nagels wit met zwart en een zwart met wit, op mijn rechterhand is dit precies omgekeerd!

1. Lak je nagels wit.

2. Maak met een dotting tool en dikke stip op je nagel, de grote van de stip hangt af van hoe groot je het drie hoekje wilt hebben.

3. ‘Smeer’ de lak uit met een kleinere punt van een dotting tool. Zorg dat je een drie hoek krijgt. Hoe kleiner de dotting tool hoe beter de hoekjes van de drie hoek worden.

4. Herhaal stap 2 en 3 een aantal keer op je nagel tot je hem vol genoeg vind.

De lakjes die ik voor deze nail art gebruikt heb zijn: Maybelline New York mini colo rama (51 french white) deze heb ik in Tsjechië gekocht, NYC expert last nail polish (119 City Blackout).

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze tutorial te lezen!

Dragen jullie zelf wel eens nail art?

2 gedachtes over “Zwart/wit nail art

Geef een reactie

