Nail art met rhinestones

Deze nail art is redelijk rustig en draagbaar.

Ik heb mijn nagels eerst gelakt met catrice. Een rood/roze lakje. Daarna heb ik er zwarte rhinestones op gedaan. Deze vormen een lijntje in het midden van de nagel.

Lezen jullie mee om erachter te komen hoe ik dit gedaan heb?

Omdat deze nail art bedoeld was voor een sollicitatie heb ik het rustig gehouden met niet te veel verschillende kleuren. Maar alleen een kleur nagellak vond ik weer te simpel. Vandaar dat ik voor deze nail art gekozen heb.

Deze nail art is heel eenvoudig om na te maken.

1. Je lakt je nagels rood/roze (of als je liever een andere kleur hebt kan dat natuurlijk ook!)

2. Maak in het midden een streepje met topcoat. Doe dit tot ongeveer halverwege de nagel.

3. Doe dan snel de steentjes op de topcoat. Als je merkt dat de topcoat ondertussen alweer opgedroogd is doe je gewoon een beetje extra topcoat erop.

4. Doe dit tot je hele nagel vol zit. Als je hiermee klaar bent doe je nog topcoat over de steentjes, zo blijven ze goed zitten.

 

Het is slim om tijdens het dragen van deze nail art af en toe een laagje topcoat er bij te doen (denk aan ongeveer elke dag) zo blijven de steentjes langer zitten. Mochten deze toch eraf vallen tussen door en je wilt je nail art er nog niet af halen kun je er natuurlijk even een nieuw steentje op doen.

Let op! Deze nail art is wel wat lastiger om er af te krijgen door de steentjes. Doe dit wel voorzichtig zodat je nagels niet beschadigen.

Maken jullie ook wel eens een nail art met rhinestones?

Een gedachte over “Nail art met rhinestones

Geef een reactie

